З 2018 року на елеваторах групи компаній «Прометей» фермери мають можливість скористатися послугами «Агромаркет» з метою покупки або обміну мінеральних добрив на урожай. Про переваги і нюансах співпраці фахівці компанії розповіли команді Elevatorist.com
Джерело фото: elevatorist.com
Уже рік на базі елеваторів ГК «Прометей» працює «Агромаркет», де фермер може не тільки купити, але і обміняти зернові та олійні культури на мінеральні добрива. За час роботи «Агромаркет» показав, що така співпраця вигідна обом сторонам – і фермерам, і елеваторам.
Поміняти зерно на добриво
Обмін зерна на добрива здійснюється на всіх 23 елеваторах ГК «Прометей». Як правило, обмін відбувається по факту: аграрій привозить на елеватор зерно і забирає певну кількість добрив. Це вигідно як невеликим фермерам, так і власникам великих господарств. Якщо ж мова йде про великої партії добрив, наприклад, більш вагонної норми, то кількість і терміни доставки обговорюються заздалегідь.
За умовами бартеру при обміні зернових і олійних культур працюють певні знижки. З «Агромаркетом» фермери економлять двічі: по-перше, купують добрива зі знижкою, по-друге – знижуються витрати на логістику.
«Виходить, що обміняти зерно на добрива у нас – мінімум на 200 грн дешевше, ніж просто купити. Фермер розуміє, що з нами він економить. І на логістиці економить, і по бартерним угодам отримує знижки », – розповідає провідний менеджер з продажу мінеральних добрив ГК« Прометей »Денис Коломієць.
Умови співпраці між елеватором і аграрієм залежать не тільки від ринкових цін на зернові культури та добрива.
«По-перше, наше завдання полягає в тому, щоб за ціною бути чітко на ринку або трохи дешевше. По-друге, у нас існує індивідуальний підхід до кожного фермера. Для наших постійних клієнтів ціна завжди буде нижче, ніж по ринку» – пояснює керівник сектору аналітики і моніторингу ГК« Прометей »Григорій Гудима.
Як розповів аналітик Григорій Гудима, на кожному елеваторі в складі ГК «Прометей» зацікавлені в тому, щоб надавати клієнту широкий асортимент якісних послуг. Елеватори пропонують практично весь спектр добрив азотної і азотно-фосфорної груп.
«Оскільки у нас прямі відносини з виробником, то ми гарантуємо якість добрив, які поставляємо. Те, що фермер купить на ринку у посередника (фірми-одноденки), може бути поганої якості, товар можуть не завезти вчасно або ж не поставити зовсім. Ми всі важливі чинники зводимо в одній точці на елеваторі – необхідний товар є в наявності, за вигідною ціною і хорошої якості. А ще ми економимо фермерам найдорожчий ресурс, – час. Завдяки такій схемі фермеру не треба втрачати час на пошуки необхідного йому товару», – акцентує увагу на перевагах проекту Григорій Гудима.
Інформація за умовами обміну по кожному елеватору постійно оновлюється. В рамках «Агромаркету» фермерам приходить смс-розсилка від елеватора в своєму регіоні. Як розповів Денис Коломієць, за кожним елеватором закріплений менеджер, який має базу фермерів і повідомляє про оновлення цін. Також існують телеграм-канали та інші відкриті джерела інформації щодо умов обміну «Агромаркету».
Більш детальну інформацію по кожному елеватору читайте тут: Обмін зерна на добрива на елеваторах ГК Прометей
Беручи участь в обміні, аграрій може замовити доставку добрив залізничним транспортом, так як у ГК «Прометей» є можливість поставляти вантажі на будь-яку з/д станцію України.
«Ми можемо поставити вагон добрив на станцію клієнта в будь-який регіон країни. Доставити вагон, згідно із замовленням фермера, звільнивши його від необхідності самому займатися оплатою послуг цього вагону – очищенням, раскредитуванням і т.д. Клієнти залишаються задоволені: приїхав на станцію, отримав вантаж », – розповідає Денис Коломієць.
Відновити довіру до елеватора
Для самих елеваторів «Агромаркет» – це додатковий інструмент для залучення виробників агропродукції. Як вважає фахівець з аналітики та моніторингу Григорій Гудима, так історично склалося, що для сільгоспвиробника зберігання на сторонніх складах викликає певні, часто необґрунтовані, побоювання.
«Наше завдання щодня підтверджувати довіру до елеваторів. Чомусь більшість людей сприймає елеватор, як точку продажу або покупки. На мою думку, в першу чергу елеватор – це точка надання комплексу якісних послуг », – зазначив аналітик Григорій Гудима.
За рік роботи «Агромаркету» бартерні угоди зайняли більше половини продажів добрив на елеваторах – 60%. За словами Дениса Коломійця, коли програма тільки починалася, кількість угод було близько 10%.
«І елеватор почав заробляти більше, і фермер розуміє свою вигоду: купив міндобрива за хорошою ціною, можна зберігати тут же і забрати, коли потрібно», – говорить Денис Коломієць.