Новини компанії

Агромаркети групи компаній «Прометей» збільшили продажі ЗЗР та посівного матеріалу на 200%

28.05.2021

Більше двох років тому група «Прометей» вивела на ринок інноваційний бізнес-продукт - Агромаркети при елеваторах. Стартувавши з товарної номенклатури міндобрив, в кінці 2020 року лінійка продукції поповнилася широким асортиментом засобів захисту рослин і посівного матеріалу.

Підводячи підсумки 2020-2021 маркетингового року, фахівці компанії відзначають зростання продажів ЗЗР та посівмату на 200%.

- «Ми не нав'язуємо нічого зайвого аграріям. Наша позиція - ми продаємо надійні інструменти для професіоналів на зручних і вигідних для них умовах», - ділиться керівник відділу ЗЗР та насіння ГК «Прометей» Тетяна Корольова.

Крім цілеспрямованої роботи над успішністю проекту, запорукою його стрімкого розвитку стала синергія взаємодії фермер - елеватор. Інноваційність даної бізнес-ідеї вивела співпрацю групи «Прометей» з аграріями на новий рівень. Крім стандартних опцій зерносховища, елеватори компанії замикають на собі всі потреби фермера, які стосуються розвитку свого продукту. Зокрема, мова йде як про можливість придбання необхідних аграріям товарів, так і про отримання широкого спектру сервісних послуг. До останніх можна віднести опцію з обміну врожаю на необхідну продукцію: мінеральні добрива, ЗЗР або насіння на вигідних умовах.

Крім того, система Агромаркет надає можливість фінансування під майбутній врожай. Разом з тим, безкоштовні консультації досвідчених агрономів і гнучка система знижок ще більше вдосконалюють систему співпраці Агромаркетів Групи з аграріями.

Оскільки елеватори компанії розташовані практично в усіх агрокліматичних зонах України, фахівці компанії «Прометей», при створенні асортиментного портфелю продукції для своїх клієнтів, врахували всі особливості та умови вирощування, а також захисту культур в кожній області.

«Практично за всіма основними проблемами ми маємо надійні інструменти серед ЗЗР. Вважаємо, що перш, ніж рекомендувати певний продукт, необхідно все випробувати на власних полях. Маючи 20 тис. Га земельного банку, наша компанія розуміє і бачить, які схожі потреби є у аграріїв», - відзначають фахівці компанії.

В планах компанії підвищити планку стійкого зростання продажів за рахунок конкурентних переваг «Прометея»:

- співпраці з провідними брендами: Syngenta, Euralis, Limagrain – по кейсу насіння і BASF, Alfa Smart Agro, Unifer - по ЗЗР;

- швидкої доставки і можливості придбання товарів за місцем збуту врожаю;

- мотиваційного пакету для аграріїв (знижки, можливість фінансування під майбутній врожай і т.п.).

- тісної співпраці як з великими, так і з дрібними фермерськими господарствами.

Синтез точного прогнозу споживчих очікувань з використанням ефективних бізнес-інструментів може дати якісний «стрибок» в ефективності і, як наслідок, подальшому зростанні прибутковості Агромаркетів вже в найближчому майбутньому. В свою чергу, перевірена самою компанією продукція і доступні ціни можуть задовольнити найвибагливішого фермера.

«Наступний стрибок зростання обсягів продажів «Агромаркетів» варто очікувати в період серпень – листопад поточного року. Приріст обсягів у цей проміжок обумовлений проведенням осінньої посівної кампанії. Додатковим стимулом до підвищення попиту стане розширення лінійки озимих за рахунок таких культур, як рапс, горох і гірчиця», - прогнозує керівник відділу ЗЗР та насіння ГК« Прометей» Тетяна Корольова.

Читайте також

Рафаель Гороян для Latifundist.com: “Від відкриття ринку землі виграють всі”

Відкритий ринок землі в розвинених країнах – нормальне явище. Чи запіз...

01.11.2019
«Прометей» презентував інтернет-магазин для фермерів

Нещодавно компанія представила свій новий сайт - інтернет-магазин «Про...

11.08.2021
Група компаній "Прометей" отримала $10 млн на поповнення оборотного капіталу

У вересні група компаній "Прометей" повідомила про залучення від міжна...

04.11.2021