ЗМІ про нас

Автомобіль повинен відповідати, - Рафаель Гороян для журналу LANDLORD

04.08.2016

Власник групи компаній «Прометей» Рафаель Гороян - про автомобілі Mercedes-Benz, філософії багатства і формується середній клас.


Я полюбив автомобілі Mercedes ще в кінці 1990-х. Першою моделлю, яку я купив у 1998-му, здається, був ML. Mercedes - іміджева машина. Ця марка бере розкішшю і характером - це не автомобіль для швидкої їзди, його призначення - дарувати комфорт водієві і пасажиру незалежно від швидкості і дорожніх умов. Саме те, що потрібно таким, що відбувся людям, які цінують якість життя, здоров'я і безпеку.

У мене успішний бізнес і стійка компанія, я можу дозволити собі різні автомобілі. У моєму гаражі зараз є Mercedes Maybach. Перед тим, як його купити, я подумував про Rolls-Roys, але зупинився на німця. Німецькі інженери створили чудові машини. Власник Mercedes - це апріорі людина успішна, людина яка впевнено стоїть на ногах і йому не потрібно хизуватися своїм багатством, тому що це багатство не тимчасово, а постійно ».

До речі, я важко розлучаюся з машинами. Свій попередній Mercedes-Benz S-класу я експлуатував майже вісім років. Дуже любив цей автомобіль, він шикарно їздив і відповідав всім моїм вимогам: розкішний дизайн, комфортна їзда.

Про вимоги до АВТО

Найбільше в автомобілі я ціную витривалість. Мені доводиться багато їздити. У мене 12 елеваторів, відстань між ними коливається від 50 до 100 км. Раз на місяць я намагаюся об'їхати всі свої елеватори, на це йде мінімум два-три дня. За рік я наїжджаю більше 200 000 км. Сам я не їжджу за кермом, у мене два водія. Природно, для таких складних поїздок я використовують не Maybach, а іншу модель Mercedes-Benz - позашляховик Geländewagen. Він дуже витривалий і, до речі, досить комфортний, хоча багато хто думає інакше. У ньому зручно їздити на далекі відстані, навіть з урахуванням жалюгідного стану українських доріг. Велику роль відіграють переваги - я, наприклад, не дуже люблю надто м'які авто. Я їх не відчуваю. Geländewagen чоловічий автомобіль, в міру жорсткий, тримає в тонусі. Я завжди сиджу попереду. Назад сідаю тільки в Maybach - це машина у мене для відпочинку, також на ній я їжджу на важливі зустрічі, з роботи і на роботу.

Про європейців

З великим задоволенням недавно протестував Mercedes-Benz Е-класу. Я знаю, що Е-клас дуже люблять європейські бізнесмени, мільйонери. Новий Е-клас має неймовірне схожість з S-класом, завдяки чому ця модель стає дуже популярною серед забезпечених людей в Україні. Примітно те, що європейський мільйонер кардинально відрізняється від українського, і при виборі автомобіля він керується кардинально іншою логікою. Нашій людині потрібна машина високого класу, що підкреслює його статус. Для європейців же автомобіль - це засіб пересування, вони вважають свої гроші, тому що їм гроші (будемо відверті) дістаються важче, ніж українцям. У європейського бізнесмена може бути авто на кожен день і улюблена машина для вихідних і відпустки, якою він буде насолоджуватися, яку він буде пестити і леліяти. До речі, за своїм автомобілем в Швейцарії я стежу сам - і отримую від цього величезне задоволення.

Про СЕРЕДНЬОМУ КЛАСІ

Цільова аудиторія Mercedes-Benz Е-класу - представники середнього класу, який зараз тільки формується в Україні. Людина витрачає близько 10% свого доходу на розкіш. Значить, покупець цього авто повинен як мінімум бути мільйонером. Мільйонери, які з'являються зараз, - це новий тип багатих людей. Вони вважають гроші, цінують багатство. Вони розуміють важливість відповідності: коли годинник відповідають костюму, автомобіль відповідає житла. Тільки відповідність є доказом стабільності та достовірності. Протилежність відповідності - удавана розкіш, обман, пил в очі. Це виглядає комічно, але, на жаль, це властиво багатьом українцям. Купити на останні гроші новий iPhone, але при цьому їздити в тролейбусі, придбати автомобіль преміум-класу і паркувати його під під'їздом де-небудь на Троєщині ...

E-клас прекрасно підходить людям, які цінують справжність. Ця машина демонструє рівень доходів і не вводить в оману. Екстер'єр, інтер'єр Е-класу, його поведінка на дорозі говорять про те, що це зменшена версія S-класу. Ще не той розмах бізнесу, ще не той статус, але вже певний рівень, досягнення, якість життя. Дуже правильний хід маркетологів - створюючи останню версію Е-класу, вони чітко уявляли собі цільову аудиторію.

ПРО ЦІНУ

Потрібно себе іноді балувати, купувати дорогі іграшки, коли дійсно можеш це собі дозволити. Довго збирати гроші неправильно - вони не повинні застоюватися, як вода у відрі. Вони повинні працювати, їх потрібно витрачати на те, що заряджає енергією і дарує емоції. Коли я, наприклад, купую собі щось дороге, в мій гаманець швидко повертається витрачена сума. У такі моменти я розумію, що витратив вчасно і правильно.

Придбання дарує мені сили, ідеї, дає стимул рухатися далі, я більше присвячую себе роботі, з ентузіазмом беруся за нові проекти, проводжу красиві угоди. Все це в результаті призводить до кращих результатів бізнесу і збільшення доходу. Витрачати потрібно, але робити це не бездумно, а грамотно і в своє задоволення, а не для сторонньої оцінки.