ЗМІ про нас

Бізнес-кодекс Рафаеля Горояна за версією Landlord

26.05.2016

У одного з найбагатших бізнесменів України Рафаеля Горояна, президента групи компаній «Прометей», є дюжина принципів, якими він керується, працюючи на ринку і розвиваючи свою компанію.

1.Займатися чимось одним.

2.Відчувати бізнес.

3.Вкладати в справу тільки зароблені кошти. Обережно реінвестувати прибуток, уникаючи позик. Так компанія розвивається повільніше, але її ефективність вище, ніж у холдингів, що ростуть за рахунок кредитів.

4.Бізнес – командна гра. Сім’я – команда, яка завжди грає на твоєму боці. Багато керівників підрозділів в «Прометеї» – родичі та друзі бізнесмена.

5.Клієнтоорієтованість. Співробітники повинні бути готові в будь-який момент надати партнерам необхідну інформацію про компанію. Рафаель Гороян може зателефонувати своїм торговцям навіть вночі, з інших номерів, щоб перевірити це.

6.Експорт зерна – один з найбільш надійних джерел валютної виручки.

7.Менше ризиків, більше прибутку. Тому компанія «Прометей» продає товар на умовах CPT. У нинішній нестабільній ситуації з валютним курсом це дозволяє прибрати ризики, пов’язані з формуванням великих партій.

8.Заповнення дефіциту, що дозволяє отримати ціну вищу за ринкову. Коли контролюєш товар, завжди доб’єшся правильної ціни.

9.Наявність розгалуженої структури дозволяє швидко реагувати на коливання цін. «Прометей» володіє мережею елеваторів, число яких до 2020 року досягне 50, що дозволяє компанії вигравати в оперативності.

10.У відносинах з партнерами головне – порядність.

11.Спорт – кращий засіб від стресу.

12.Правило, запозичене Горояном у Мішеля Суффле, глави одного з найбільших в світі зернотрейдерів компанії Soufflet Group: якщо тебе перестав цікавити твій бізнес, його треба продавати.

Читайте також

ГК «Прометей» в ТОП-15 найбільших елеваторних компаній

​Сайт Elevatorist.com згідно відкритих даних компаній-учасників склав...

10.04.2019
За перше півріччя 2015/2016 МГ «Прометей» експортував 250 тис. тон зерна

​За підсумками першої половини 2015-2016 маркетингового року товарообо...

12.01.2016
Здай зерно - отримай ЗЗР, або Нові послуги елеватора

Як залучити клієнтів на елеватор? Запропонувати більш широкий спектр п...

13.10.2020