Компанія «Прометей» не стоїть на місці і постійно прагне до розвитку нових напрямків роботи. Так, в 2018 році в регіональних представництвах компанії в 6 областях України почали реалізовувати мінеральні добрива. Асортимент досить широкий: аміачна селітра, карбамід, нітроамофоска, діаммофоска, амофос, сульфат магнію, сульфат амонію, суперфосфат.
Сьогодні аграрії можуть не тільки придбати у компанії міндобрива, а й обміняти їх за вигідними цінами на сільгосппродукцію: продовольчу пшеницю, насіння соняшника, сою, кукурудзу. Ключова перевага співпраці – економія на логістиці і швидка доставка товару. Фермер може значно заощадити на логістиці, адже відвезти добрива може на тій же машині, на якій привіз сільгосппродукцію.
У 2019 керівництво компанії «Прометей» прийняло рішення сфокусуватися на розширенні і зміцненні власних торгових позицій. На минулому тижні в Миколаєві відбувся тренінг-семінар. В рамках партнерських відносин Олександр Лихожон, агроном ПАТ «УКРАГРО НПК», роз’яснив співробітникам компанії «Прометей» основи агрохімії. Почали з загальних питань: що таке добрива, види, відмінності та призначення в залежності від хімічного складу. Обговорили також характерні особливості, умови зберігання та застосування добрив в різних грунтово-кліматичних умовах, засвоєння різних форм, елементів живлення, ефективність.
– «Не секрет, що тільки вмілий вибір добрив – запорука гарного врожаю. Адже мало придбати добрива, важливо знайти фахівця, який допоможе визначитися серед широкого асортименту і дати пораду: яким способом і коли застосувати під культуру. І рішення керівництва компанії «Прометей» навчити цьому своїх співробітників – дуже правильне і своєчасне», – зазначив агроном.
Захід, націлений на підвищення кваліфікації співробітників, в основному, був присвячений питанням технологій мінерального живлення рослин, формам добрив, дозуванню, термінам і способам їх внесення. Учасники мали змогу задати питання в форматі дискусії і отримати вичерпні відповіді.
Відзначимо, що в ГК «Прометей» приділяють особливу увагу професійному розвитку своїх фахівців, щорічно відправляючи для участі в навчальних семінарах та міжнародних конференціях. Результати подальшої роботи доводять, що подібні заходи дуже ефективні і позитивно впливають на діяльність всієї компанії.