Працюємо з вогнем в очах. Принципи корпоративного успіху Прометея

16.06.2020

Група компаній «Прометей» - торгово-виробниче об'єднання, яке спеціалізується на експорті, зберіганні, доопрацювання і логістики зернових і олійних культур. За більш ніж 20 років роботи на ринку підприємство обзавелося сотнею знайомств з фермерами, тисячами клієнтів і надійним штатом співробітників, який за станом на 2020 рік становить майже 1000 осіб.

До речі, під час карантину компанія пристосувалася до нових реалій: в групі компаній впровадили захисні заходи для персоналу по профілактиці коронавируса, щоб забезпечити безперебійну роботу. Власник групи компаній Рафаель Гороян зазначає, що карантин став дуже серйозною подією і не тільки для компанії «Прометей».

- Коронавірус став своєрідним тестом на людяність. Люди опинилися разом, в одному човні і це згуртувало не тільки нашу компанію, але і всіх українців. Люди допомагали один одному в бізнесі і ставилися з розумінням, часом навіть прощаючи один одному незавершені угоди.
"Найважчим був період початку карантину, коли людей охопив безконтрольний страх і паніка. Важкий період дуже згуртував колектив, в деякому роді ми зробили апгрейт, команда стала дуже сильною. Страх ми перетворили на величезну силу, яка дала можливість показати непогані результати по цифрам і KPI "- ділиться керівник компанії " Прометей ", Рафаель Гороян


ЗУСТРІЧАЮТЬ ПО ОДЯГУ

Як і більшість сучасних компаній у групи компаній «Прометей» існує дрес-код. Самі працівники відзначають, що такі правила більше стосуються акуратності і зовнішньої привабливості співробітників, а не обмеження бажань. Дрес-код - це запропонований стиль одягу, що підтримує імідж організації. У зарубіжних і великих українських компаніях правила дрес-коду можуть бути прописані в статуті підприємства або в трудових контрактах співробітників, можуть обумовлюватися при прийомі на роботу, регулюватися іншими внутрішніми розпорядчими документами.
У ГК "Прометей" правила дрес-коду прописані в правилах трудового розпорядку. Головна причина дрес-коду в компанії - це створення офіційної, ділової атмосфери в офісі, поділ роботи від особистого часу і налаштування на виконання робочих цілей.

Згідно з дослідженням від GRC.ua, такі вимоги до зовнішнього вигляду висуває більшість українських роботодавців. Найчастіше співробітників просять дотримуватися офісного стилю одягу, не зловживати аксесуарами і прикрасами і виглядати відповідно посади. Дослідження сайту говорить про те, що дрес-коду просять дотримуватися 45% українських роботодавців. Строго дотримуються ділового стилю 17% українських офісів, а ще 10% компаній мають дуже суворі вимоги не тільки до стилю одягу, але і до зовнішнього вигляду співробітників в цілому.

Тому, дрес-код співробітника ГК «Прометей» повинен бути таким:

* зачіска акуратна і має чіткі контури;

* стриманий макіяж;

* елегантний манікюр, пастельних відтінків;

* духи в помірній кількості;

* стиль одягу - діловий.

Однак варто зазначити, що в компанії не вимагають обов'язково «білий верх-чорний низ». Це може бути одяг будь-якого кольору, але не дуже яскравого і зухвалого. Також група компаній дотримується правила «вихідного дня» - співробітники в п'ятницю можуть носити джинси і кеди. Загалом, в групі компаній «Прометей» відзначають, що такі правила підвищують рівень почуття відповідальності кожного із співробітників.


"Наша мета - не обмежити свободу людей. Ми хочемо, щоб самим співробітникам було простіше відокремити робоче від особистого. І в цілому, це просто естетично красиво. Ми сприймаємо діловий стиль як показник професіоналізму і саме так повинні виглядати перед нашими партнерами », - зазначила керівник HR-відділу Анастасія Хміль.

ЗАЛИШАЮТЬ ЗА ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

Крім правил, що стосуються зовнішнього вигляду, компанія дбає і про професійних і особистих якостях своїх співробітників. Серед професійних вимог до кандидатів компанія перераховує:

* вищу освіту за профілем;

* досвід роботи на аналогічних посадах не менше 3-х років;

* знання нормативних документів і актів в залежності від типу вакансії;

* вміння впевнено користуватися ПК.

У більшості вакансій вказано, що роботодавець шукає кандидатів зі знанням англійської мови. Тому претендент повинен мати як мінімум рівень B1-B2. Співробітники компанії відзначають, що насправді англомовні партнери можуть зателефонувати в будь-який відділ з різними питаннями.

«Крім бажаного знання англійської мови важливі і особистісні якості: креативність, сміливість приймати рішення і потенціал для подальшого розвитку».

Однак найголовніше - це професіоналізм співробітника. Наскільки людина готова працювати.

«Ми завжди запитуємо у кандидата, як він ставиться до дзвінків в неробочий час. Ніхто не говорить, що потрібно працювати всі 24 години на добу, проте наш зерновий бізнес досить динамічний і багато питань просто не можна відкласти на потім. Тому для нас важливо, щоб працівники були готові відповідати на дзвінки в неробочий час, адже від цього залежать дії і робота і інших співробітників, а іноді і всієї компанії », - розповідає Анастасія Хміль.

До речі вакансії в ГК «Прометей» закривають досить швидко - за 2-3 тижні. Але, звичайно, є фахівці, яких знайти важче. Зараз, наприклад, в компанії відкрито 5 вакансій, де шукають менеджерів із закупівель с / г продукції в 4 регіонах України, регіонального інспектора з якості зернових і олійних культур.

Говорячи про особисті якості співробітника, компанія хоче бачити співробітника з високим рівнем відповідальності:

* навички комунікабельності, стресостійкість;

* налаштованість на професійне зростання з кожним проектом, відкритість до отримання нових знань.

Також однією з вимог у компанії це готовність до відряджень, але таке питання вирішується індивідуально і в залежності від вакансії.

Цікаво що у потенційного співробітника є шанс поспілкуватися з керівником компанії Рафаелем Горояном, адже саме він проводить «контрольне» співбесіду. Керівнику ГК «Прометей» важливо знати всіх, хто працює в компанії і спілкуватися зі співробітниками.

"На жаль, не можу приймати абсолютно всіх, особливо на далеких елеваторах. Я намагаюся максимально приділити їм особистий час, адже саме на цій першій зустрічі майбутні співробітники можуть зрозуміти ідеологію компанії: заглянути в саме серце і зрозуміти душу. Багато співробітників запам'ятовують цю зустріч і через довгі роки з посмішкою про неї згадують », - розповідає керівник групи компаній Рафаель Гороян.


«Скажу по секрету, дивлюся кілька людей, в майбутньому співробітник «Прометея», підійде для неформального спілкування, як одного, а не ділового партнера. Адже приємно не тільки працювати над досягненням високих цілей компанії, але іноді і просто поговорити про життя і відпочити. Співробітники - це душа компанії, ми схожі, у всіх є щось спільне », - підкреслює Рафаель Гороян.

До речі, ми вважаємо, що це дуже цікавий досвід, адже Рафаель Ваагновіч входить в кілька рейтингів таких видань, як «ВД», журнал «Фокус» та інші. У 2015 році Рафаель Гороян номінований на звання «Людина року--2015» в номінації «Аграрій року». Його досвід управління і розвитку компанії підтверджує, що навіть в кризовий час правильні інвестиції і вміння орієнтуватися в ринковому просторі дають результати, якими можна пишатися.

ГК "Прометей" активно розвивається на українському ринку. Колектив у компанії досить молодий, в середньому 35-40 років. Великі перспективи відкриваються перед молодими фахівцями. Робота на початкових позиціях в якості помічників, дозволяє отримати необхідний для подальшого кар'єрного зростання досвід. Наприклад, у відділі закупівель зернових і олійних культур або продажу мінеральних добрив, ЗЗР та насіння, молодий співробітник, який працює на позиції помічника набуває знання і досвід, який дозволить претендувати на вакансію фахівця в даному відділі.

НАДІЙНИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ

Всі розуміють що компанія, яка висуває певні вимоги до кандидатів, повинна і сама дотримуватись правил «гри» на ринку праці. Так, ГК «Прометей» пропонує своїм майбутнім співробітникам офіційне працевлаштування, п'ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00 і конкурентоспроможний рівень заробітної плати.

У компанії практикують регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок. Звичайно, в світі конкурентоспроможних компаній такими умовами вже нікого не здивуєш. Група компаній «Прометей» не тільки оцінює професіоналізм та особистий розвиток працівника, а й допомагає розвиватися. Співробітники відвідують профільні конференції, в тому числі за кордоном (Black Sea Grain, Grain Ukraine, Black Sea Oil Trade та інші).

Компанія організовує навчання менеджерів із закупівель зернових і олійних культур, продажу мінеральних добрив, ЗЗР та насіння.

«Коли виходили на ринок міндобрив, організовували семінари і тренінги, і наш менеджер знали, що вони продають. А оскільки в грудні ми розширили номенклатуру Агромаркет і почали займатися ще й СЗР і насінням, знову проводили навчання в кілька етапів, вивчаючи новий асортимент », - розповідає Анастасія Хміль. Все частіше працівники українських компаній відзначають, що крім сумлінності роботодавця і можливостей хорошого заробітку, важливо і ставлення до співробітників, атмосфера на роботі і самореалізація в рамках компанії.

Надаємо можливості для кар'єрного та професійного росту. Згідно кадровій політиці, при відкритті нової вакансії, ми в першу чергу розглядаємо внутрішніх кандидатів. Таким чином, співробітникам компанії надається можливість першочергового просування », - зазначила керівник HR-відділу.

Корпоративна культура в ГК «Прометей» спрямована на стимулювання роботи своїх співробітників: компанія постійно проводить різноманітні заходи та розважальні програми, демонструє турботу про співробітників: в офісі є тренажерний зал, фрукти і напої. Також в компанії проводять корпоративні вечірки, присвячені різним святам: Нового року, 14 лютого, 8 березня і т.д.

Видео с Новогоднего корпоратива 2020: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=qqPi2mp_yfA&feature=emb_logo

"Без " здорової" компанії не буде стабільного розвитку, тому я вкладаю величезні зусилля, час і гроші, для пропаганди спорту серед співробітників. Багато хто займається бігом, плаванням, пішими та велосипедними прогулянками. Також в офісі є спортзал для співробітників і радує, що він активно використовується », - підкреслює керівник групи компаній.

Зараз працівники готуються до щорічного забігу на 7 км, який пройде в кінці червня. Цікаво, що результатами ранкових пробіжок співробітники діляться прямо в робочих групах. А почав цю «традицію» сам власник - Рафаель Гороян.

Піклується компанія і про дітей своїх співробітників. І мова йде не тільки про щорічні подарунки до Дня Святого Миколая. ГК «Прометей» влаштовує дні профорієнтації з майстер-класами, індивідуальними завданнями і екскурсії по відділах компанії. Таким чином, роботодавець підштовхує молоде покоління дізнатися більше не тільки про роботу своїх батьків, але і до пізнання аграрної сфери, завдяки якій наша держава славиться в світі.

Зібрати команду професіоналів - справа не з легких. Але створити таку атмосферу, в якій кожен відчував себе важливою частиною великої компанії досить важко. І група компаній «Прометей» докладає значних зусиль, щоб всі співробітники працювали з «вогником» в очах і насолоджувалися здобутками.


© Олена Биховець, 2020 року, AgroRobota.com.ua

Читайте також

Зустріч Нового року 2017 колективом групи Прометей

23.01.2017
​Прометей розпочав весняну посівну

Компанія планує засіяти соняшником 8 000 га в Миколаївській області.

27.04.2023
Прометей продовжує оновлювати свій автомобільний парк

​Користуючись лізинговою програмою ОТП банку, Прометей продовжує он...

01.06.2023