Вакансії

Група компаній «Прометей», що є одним з провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду менеджера зі закупівель в Кіровоградський регіон.

Вимоги:

  • вища освіта;
  • бажаний досвід роботи в активних закупівлі/продажах;
  • досвід і вміння вести переговори різних рівнів;
  • знання зернового ринку, ключових «гравців»;
  • вітається наявність власної бази с/г виробників;
  • впевнений користувач ПК;
  • комунікабельність, аналітичний склад розуму, висока працездатність, уважність, стресостійкість.

Обов’язки:

  • організація закупівлі зернових і олійних культур;
  • робота з елеваторами і господарствами;
  • залучення до співпраці нових постачальників с/г продукції;
  • пошук і контроль транспорту для перевезення с/г продукції;
  • документальний супровід угод;
  • ведення статистичної бази даних постачальників.

Умови роботи:

  • робота в компанії, що стабільно розвивається;
  • комфортабельний і сучасний офіс;
  • корпоративна культура, що заохочує професійний розвиток і підтримуює прагнення до вирішення складніших завдань і більшого доходу;
  • конкурентоспроможна оплата: ставка 7000 грн + бонуси від закупленого тоннажу;
  • режим роботи 9:00-18: 00, п’ятиденка, офіційне працевлаштування.

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме на електронну адресу: hr@prometey.org.ua або скористайтеся формою вкладення нашого офіційного сайту.

Стандартний термін розгляду резюме – 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, нажаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми запропонуємо її Вам для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання відповідають вимогам і можливостям компанії (обов’язково вкажіть бажану зарплату), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами протягом 7 днів.

Адреса: м. Кропивницький, вул. Арсенія Тарковського, 57/82.

Телефони філії: +38 (0522) 24 75 09; +38 (050)-393-30-07, Анна.

Обов’язки: 

  • організація закупівлі зернових і олійних культур;
  • робота з елеваторами і господарствами;
  • залучення нових постачальників, пошук необхідних обсягів продукції;
  • контроль транспорту для перевезення с/г продукції;
  • документальний супровід угод;
  • ведення бази даних постачальників.

Вимоги:

  • досвід роботи з активними закупівлями/продажами;
  • уміння і досвід ведення переговорів різних рівнів;
  • знання зернового ринку, ключових «гравців»;
  • вітається наявність власної бази с/г виробників;
  • впевнений користувач ПК;
  • комунікабельність, аналітичний склад розуму, висока, працездатність, уважність, стресостійкість.

Ми пропонуємо:

  • режим роботи 9:00-18:00, п’ятиденка, офіційне працевлаштування;
  • можливість підвищення рівня кваліфікації;
  • стати частиною команди, яка працює на найприбутковішому ринку України;
  • будь-які ресурси для виконання поставлених завдань;
  • можливість брати участь в профільних конференціях, семінарах за рахунок компанії;
  • конкурентний рівень заробітної плати, регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок;
  • корпоративну культуру, спрямовану на стимулювання роботи (компанія постійно проводить різноманітні заходи та розважальні програми; демонструє турботу про співробітників: в нашому офісі є тренажерний зал, фрукти і напої для співробітників).

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме на електронну адресу hr@prometey.org.ua або скористайтеся формою вкладення офіційного сайту prometey.org.ua.
Стандартний термін розгляду резюме – 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми запропонуємо її Вам для розгляду.
Якщо Ваш досвід роботи та побажання до зарплати відповідають вимогам і можливостям компанії (обов’язково вкажіть бажану зарплату), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами протягом 7 днів.

Обов’язки:

  • Організація будівельного процесу до моменту здачі об’єкта в експлуатацію.
  • Узгодження і підбір оптимальних рішень виконуваних робіт на об’єкті.
  • Складання заявок на матеріали, актів списання та іншої належної документації, пошук, закупівля і доставка деяких будівельних матеріалів на об’єкт.
  • Контроль за дотриманням робітниками вимог охорони праці та техніки безпеки.
  • Керування бригадою при проведенні робіт на об’єкті (договір підряду).
  • Контроль і відповідальність за виконання робіт, згідно із затвердженим проектом.

Вимоги:

  • Вища або професійно-технічна будівельна освіта.
  • Досвід роботи в управлінні будівельно-монтажними роботами від 5 років.
  • Знання будівельних технологій.
  • Вільне володіння ПК, читання креслень.
  • Працьовитість, чесність, відповідальність.
  • Посвідчення водія категорії В.

Умови роботи:

  • Рівень заробітної плати залежить від Вашого досвіду і наявних навичок роботи; додатково оплачуються мобільний зв’язок, відрядження; можливе надання службового автомобіля.
  • Робота в стабільнії компанії, що розвивається, офіційне працевлаштування.
  • Відрядження, виїзди на об’єкти.

Обов’язки:

  • ведення обліку нарахувань і виплат заробітної плати;
  • розрахунок виплат і утримань, розрахунок податків і внесків, що виникають на ділянці, пов’язаному з розрахунком заробітної плати;
  • підготовка і складання звітності в фонд соціального страхування, статистичної та податкової звітності.

Вимоги:

  • знання бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства;
  • вищу освіту за профілем;
  • досвід роботи на посаді бухгалтера з нарахування зарплати;
  • володіння ПК (MS Excel, 1С.7 (8)).

Ми пропонуємо:

  • офіс в центрі міста;
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • режим роботи 9:00-18:00, п’ятиденка;
  • робота в компанії, що стабільно розвивається.

Чекаємо Ваше резюме. Для відправки можна скористатися формою вкладення резюме нашого офіційного сайту hr@prometey.org.ua. Стандартний термін розгляду резюме – 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми запропонуємо її Вам для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання до зарплати відповідають вимогам і можливостям компанії (обов’язково вкажіть бажану зарплату), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами протягом 7 днів.

Група компаній «Прометей», що є одним з провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду водій-охоронець керівника компанії. Обов’язки:

  • водіння машин бізнес-класу;
  • забезпечення безпеки керівника (супровід по маршруту);
  • своєчасна подача автомобіля;
  • контроль технічного стану автомобіля;
  • виконання робіт із забезпечення безпечної експлуатації автомобіля;
  • підтримання справності та чистоти автомобіля;
  •  постійні відрядження по Україні;
  • виконання доручень керівника.

Вимоги:

  • чоловік до 35 років, спортивної статури;
  • досвід роботи водієм керівника, сімейним водієм;
  • високі професійні навички водіння автомобілів преміум класу – обов’язково;
  • безаварійний стаж водіння;
  • відсутність шкідливих звичок;
  • спортивні досягнення в силових видах спорту;
  • пунктуальність і відповідальність.

Ми пропонуємо:

  • графік роботи 7/7,
  • офіційне працевлаштування;
  • стати частиною команди, яка працює на самому прибутковому ринку України;
  • безкоштовний тренажерний зал для співробітників; конкурентний рівень заробітної платні.