Вакансії

Група компаній «Прометей» є одним з провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує взяти участь в конкурсі на вакантні посади:

Група компаній «Прометей» — одне з провідних підприємств на зерновому ринку України, запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду Економіст з фінансової роботи.

Вимоги:

  • профільна вища освіта (економіка/фінанси/аудит/банківська справа);
  • знання англійської мови вітається;
  • впевнений користувач стандартного пакету офісних програм.

Обов’язки:

  • Супровід лізінгових та кредитних проектів, в тому числі:
  • підготовка для банків, лізінгових компаній розшифровок до финансової звітності, анкет, правовстановлюючих документів на заставу;
  • Контроль погашень.

Умови роботи:

  • комфортний, затишний офіс у центрі міста;
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • режим роботи Пн. — Пт., 9:00—18:00;
  • робота в компанії, що стабільно розвивається;
  • офіційне працевлаштування.

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш величезний дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме!

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів.

Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, то ми запропонуємо її Вам для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання до зарплати відповідають вимогам і можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажану зарплату), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами протягом 7 днів.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 114

Тел.: +380666582905, Ірина

Група компаній «Прометей», яка є одним із провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує взяти участь у конкурсі на вакантну посаду ДИСПЕТЧЕР.

Обов'язки:

  • Організація логістики перевезень зернових та олійних культур.
  • Узгодження руху транспорту та контроль за вчасністю доставки.
  • Підтримка зв'язку з водіями та контроль за виконанням маршрутів.
  • Ведення документації та звітності згідно з вимогами компанії.

Вимоги:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року.
  • Вміння працювати в стресових ситуаціях.
  • Висока відповідальність та організованість.
  • Можливість бути на зв'язку 24/7, включаючи роботу в вихідні дні.

Ми пропонуємо:

  • Режим роботи Пн. — Пт., 9.00-18.00;
  • Конкурентний рівень заробітної плати;
  • Можливість підвищення рівня кваліфікації;
  • Стати частиною команди, яка працює на самому прибутковому ринку України;
  • Комфортний, затишний офіс в центрі міста.

Якщо Ви маєте бажання працювати, заробляти та професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружній колектив!

Чекаємо на Ваше резюме.

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає, що на жаль, на сьогоднішній день ми не готові Вам запропонувати цю вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних, і якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми запропонуємо Вам її для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання зарплати відповідають вимогам та можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажаний рівень зарплати), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами найближчим часом.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 114

Тел.: +380666582905, Ірина

Група компаній «Прометей», яка є одним із провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує взяти участь у конкурсі на вакантну посаду Трейдер з мінеральних добрив.

Обов’язки:

  • пошук постачальників та аналіз ринку;
  • пошук продукції, сировини, на запит;
  • проведення переговорів з постачальниками;
  • ведення процесу документообігу;
  • планування та проведення закупівлі.

Вимоги:

  • Вища освіта, перевага — аграрна або економічна спеціальність;
  • Перевага буде надаватись кандидатам зі знання англійської мови;
  • Досвід роботи у продажі мінеральними добривами від 1 року;
  • Знання ринку сільськогосподарської сировини;
  • Вміння аналізувати та прогнозувати ринкові ціни;
  • Висока комунікабельність та навички переговорів;
  • Вміння працювати в команді та приймати самостійні рішення;
  • Вміння працювати з великим обсягом інформації та використовувати комп’ютерні програми (Excel, Word).

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату, яка залежить від досвіду та компетенцій;
  • Бонусну систему на основі результатів роботи;
  • Можливість професійного та кар'єрного росту;
  • Роботу в динамічному та професійному колективі;
  • Забезпечення всіма необхідними ресурсами для ефективної роботи.

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш величезний дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме!

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів.

Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, то ми запропонуємо її Вам для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання до зарплати відповідають вимогам і можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажану зарплату), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами протягом 7 днів.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 114

Тел.: +380666582905, Ірина

Група компаній «Прометей», яка є одним із провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує взяти участь у конкурсі на вакантну посаду КОНСУЛЬТАНТ-КЕРІВНИК ПО ВПРОВАДЖЕННЮ 1С.

Вимоги:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
  • Досвід роботи з 1С;
  • Знання бухгалтерського обліку.

Особисті якості:

  • відповідальність, комунікабельність;
  • уважність, високий рівень самоорганізації;
  • вміння ефективно працювати у команді.

Обов’язки:

  • Консультування користувачів 1С з питань її експлуатації;
  • Навчання користувачів по роботі з інформаційною системою;
  • Участь у створенні документації до програмного продукту;
  • Систематизація довідників, додавання елементів;
  • Аналіз та виправлення помилок користувачів по наданим заявкам;
  • Аналіз бази перед закриттям періоду на корректність;
  • Проведення внутрішнього тестування інформаційної системи;
  • Налаштування 1С.

Ми пропонуємо:

  • Режим роботи Пн. — Пт., 9.00-18.00;
  • Конкурентний рівень заробітної плати;
  • Можливість підвищення рівня кваліфікації;
  • Стати частиною команди, яка працює на самому прибутковому ринку України;
  • Комфортний, затишний офіс в центрі міста.

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш величезний дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме!

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів.

Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, то ми запропонуємо її Вам для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання до зарплати відповідають вимогам і можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажану зарплату), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами протягом 7 днів.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 114

Тел.: +380666582905, Ірина

Група компаній «Прометей» — провідне підприємство, що працює на зерновому ринку України, шукає Бухгалтера з первинної документації.

Основні вимоги до кандидата:

  • вміння працювати з програмами MS Office,
  • досвід роботи з 1С (бажано);
  • відповідальність, уважність, організованість, комунікабельність, здатність до взаємодії в колективі.

Основні обов’язки:

  • ведення обліку діяльності відділу;
  • контроль за своєчасністю та правильністю звітності;
  • створення та обробка первинної документації;
  • облік руху грошових коштів, розрахунків з партнерами, складання документів;

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • можливість підвищення рівня кваліфікації;
  • комфортний, затишний офіс;
  • будь-які ресурси для виконання поставлених завдань;
  • можливість брати участь у профільних конференціях, семінарах за рахунок компанії.

Якщо Ви маєте бажання працювати, заробляти та професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружній колектив! Чекаємо на Ваше резюме.

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів.

Відсутність відповіді протягом цього часу означає, що на жаль, на сьогоднішній день ми не готові Вам запропонувати цю вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних, і якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми запропонуємо Вам її для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання зарплати відповідають вимогам та можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажаний рівень зарплати), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами найближчим часом.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 114

Тел.: +380666582905, Ірина

Група компаній «Прометей», яка є одним із провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує взяти участь у конкурсі на вакантну посаду Водій зерновозу.

Вимоги:

  • наявність посвідчення водія категорії "С", "Е";
  • знання влаштування автомобіля;
  • досвід роботи на зерновозах буде перевагою
  • бажання працювати та заробляти;
  • порядність, відповідальність, стресостійкість та тверезий спосіб життя.

Обов'язки:

  • перевезення зернових та олійних культур;
  • слідування до місць загрузок і вигрузок тішльки по маршрутам, які закріпляють диспетчера;
  • своєчасна постановка авто на загрузку і вигрузку;
  • відповідальність за вантаж та за авто;
  • контроль технічного стану автомобіля.

Умови роботи:

  • робота на новеньких авто, автопарку компанії ( коробка автомат);
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • офіційне працевлаштування;
  • робота у стабільній компанії.

Якщо Ви маєте бажання працювати, заробляти та професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружній колектив!

Чекаємо на Ваше резюме.

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає, що на жаль, на сьогоднішній день ми не готові Вам запропонувати цю вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних, і якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми запропонуємо Вам її для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання зарплати відповідають вимогам та можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажаний рівень зарплати), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами найближчим часом.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 114

Тел.: +38 (066) 658 2905, Ірина

Група компаній «Прометей», яка є одним із провідних підприємств, що працюють на зерновому ринку України, запрошує в свою команду Старшого ревізора.

Обов’язки:

  • Розробка та впровадження внутрішніх процедур та контролів;
  • Забезпечення дотримання компанією законодавства та внутрішніх правил;
  • Підготовка звітів та рекомендацій з удосконалення процесів.
  • Проводити планові та позапланові перевірки діяльності компанії відповідно до положень законодавства та внутрішніх положень компанії;
  • Підготовка звітів про перевірки, аналіз результатів та розробка заходів щодо усунення невідповідностей нашим стандартам.
  • Виявлення порушень, зловживань, наявних та потенційних ризиків;

Вимоги:

  • Готовність до відряджень;
  • Знання стандартів та методик проведення перевірок;
  • Висока рівень аналітичних та комунікаційних навичок;
  • Вміння працювати у команді;
  • Володіння ПК ,Excel, 1С;
  • Відповідальність та вміння працювати в режимі багатозадачності, порядність, уважність, стресостійкість;

Ми пропонуємо:

  • Режим роботи 9.00−18.00, 5/2
  • Конкурентний рівень заробітної плати.
  • Можливість підвищення рівня кваліфікації.
  • Стати частиною команди, яка працює на самому прибутковому ринку України.
  • Комфортний, затишний офіс в центрі міста.
  • Надається службове авто.

Якщо Ви маєте бажання працювати, заробляти та професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружній колектив! Чекаємо на Ваше резюме.

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів.

Відсутність відповіді протягом цього часу означає, що на жаль, на сьогоднішній день ми не готові Вам запропонувати цю вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних, і якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, ми запропонуємо Вам її для розгляду. Якщо Ваш досвід роботи та побажання зарплати відповідають вимогам та можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажаний рівень зарплати), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами найближчим часом.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв

Тел.: +380666582905, Ірина

Обов'язки:

  • організація закупівлі зернових і олійних культур;
  • робота з елеваторами і господарствами;
  • залучення нових постачальників, пошук необхідних обсягів продукції;
  • контроль транспорту для перевезення с/г продукції;
  • документальний супровід угод;
  • ведення бази даних постачальників.

Вимоги:

  • досвід роботи з активними закупівлями/продажами;
  • уміння і досвід ведення переговорів різних рівнів;
  • знання зернового ринку, ключових «гравців»;
  • вітається наявність власної бази с/г виробників;
  • впевнений користувач ПК;
  • комунікабельність, аналітичний склад розуму, висока, працездатність, уважність, стресостійкість.

Ми пропонуємо:

  • режим роботи 9:00-18:00, п'ятиденка, офіційне працевлаштування;
  • можливість підвищення рівня кваліфікації;
  • стати частиною команди, яка працює на найприбутковішому ринку України;
  • будь-які ресурси для виконання поставлених завдань;
  • можливість брати участь в профільних конференціях, семінарах за рахунок компанії;
  • конкурентний рівень заробітної плати, регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок;
  • корпоративну культуру, спрямовану на стимулювання роботи (компанія постійно проводить різноманітні заходи та розважальні програми; демонструє турботу про співробітників: в нашому офісі є тренажерний зал, фрукти і напої для співробітників).

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме на електронну адресу hr@prometey.org.ua або скористайтеся формою вкладення офіційного сайту prometey.org.ua.

Стандартний термін розгляду резюме - 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з'явиться в майбутньому, ми запропонуємо її Вам для розгляду.


Контактна інформація:

Адреса: м. Київ вул. Богдана Хмельницького 30/10

Тел.: +380666582905, Ірина

Обов'язки:

  • організація закупівлі зернових і олійних культур;
  • робота з елеваторами і господарствами;
  • залучення нових постачальників, пошук необхідних обсягів продукції;
  • контроль транспорту для перевезення с/г продукції;
  • документальний супровід угод;
  • ведення бази даних постачальників.

Вимоги:

  • досвід роботи з активними закупівлями/продажами;
  • уміння і досвід ведення переговорів різних рівнів;
  • знання зернового ринку, ключових «гравців»;
  • вітається наявність власної бази с/г виробників;
  • впевнений користувач ПК;
  • комунікабельність, аналітичний склад розуму, висока, працездатність, уважність, стресостійкість.

Ми пропонуємо:

  • режим роботи 9:00-18:00, п'ятиденка, офіційне працевлаштування;
  • можливість підвищення рівня кваліфікації;
  • стати частиною команди, яка працює на найприбутковішому ринку України;
  • будь-які ресурси для виконання поставлених завдань;
  • можливість брати участь в профільних конференціях, семінарах за рахунок компанії;
  • конкурентний рівень заробітної плати, регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок;
  • корпоративну культуру, спрямовану на стимулювання роботи.

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме на електронну адресу hr@prometey.org.ua або скористайтеся формою вкладення офіційного сайту prometey.org.ua.

Стандартний термін розгляду резюме - 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з'явиться в майбутньому, ми запропонуємо її Вам для розгляду.


Контактна інформація:

Адреса: м. Кропивницький

Тел.: +380666582905, Ірина

Компанія Прометей шукає свідомого та відповідального Офіс-менеджера.

Обов’язки:

  • Прийом та розподілення телефонних дзвінків;
  • Роботою з кореспонденцією, надсилання та отримання відправлень;
  • Організація комфортної роботи офісу: підтримка порядку та затишку, здійснення офісних закупівель;
  • Допомога із обробкою документації іншим працівникам офісу.

Вимоги:

  • Розуміння програми 1С;
  • Знання англійської мова на рівні Pre-Intermediate (А2) / Intermediate (B1) буде перевагою, але не обов'язково;
  • Організаційні здібності та уважність до деталей;
  • Відповідальність та здатність працювати в режимі мультизадачності;
  • Впевнений користувач MS Office та інших офісних програм.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітню плату;
  • Професійний розвиток;
  • Сучасний та комфортний офіс в центрі міста;
  • Графік роботи: з Пн. — Пт. з 09:00 до 18:00;
  • Корпоративний мобільний зв’язок та всі необхідні для роботи інструменти.

Якщо Ви володієте бажанням працювати, заробляти і професійно розвиватися, ласкаво просимо в наш величезний дружний колектив!

Чекаємо Ваше резюме!

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього часу означає що, на жаль, на сьогодні ми не готові Вам запропонувати дану вакантну позицію. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і, якщо відповідна вакансія з’явиться в майбутньому, то ми запропонуємо її Вам для розгляду.

Якщо Ваш досвід роботи та побажання до зарплати відповідають вимогам і можливостям компанії (обов'язково вкажіть бажану зарплату), ми зв’яжемося з Вами за вказаними контактами протягом 7 днів.


Контактна інформація:

Адреса: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 114

Тел.: +380666582905 , Ірина

Вакансії

Йосипенко Ірина

менеджер відділу персоналу

Тел.: +380666582905

E-mail: hr@prometey.org.ua

Не знайшли відповідну вакансію?

Надішліть своє резюме і ми повідомимо, коли з'явиться щось підходяще

{{ vacancyResult.message }}